Close
  • Ubytovanie
  • Reštaurácia
  • Wellness
  • Eventy a akcie
  • Darčekové poukazy
  • Kontakt
  • en_GB
  • Sobotské námestie 27, 058 01 Poprad
  • Otváracie hodiny: Po-Ne 11:30 - 21:00
  • doma@domaunas.sk
  • +421 948 690 390
  • Ubytovanie
  • Reštaurácia
  • Wellness
  • Eventy a akcie
  • Darčekové poukazy
  • Kontakt
  • en_GB

  • Ubytovanie
  • Reštaurácia
  • Wellness
  • Eventy a akcie
  • Darčekové poukazy
  • Kontakt
  • en_GB

Domau nás

REKLAMAČNÝ PORIADOK

MBM Tatry, s.r.o., Nám. Sv. Egídia 114, 058 01 Poprad, Prevádzka : Doma u nás, Sobotské nám. 27, 058 01 Poprad – Sp. Sobota REKLAMAČNÝ PORIADOK- UBYTOVANIE 

Na zabezpečenie rýchleho a správneho postupu pri vybavovaní reklamácií poskytovaných služieb v ubytovacom zariadení Doma u nás vydávame v súlade s príslušnými ustanoveniami Zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, Obchodného zákonníka 513/1991 a Občianskeho zákonníka – Zákon č. 47/1992 v znení neskorších predpisov tento reklamačný poriadok: 

Článok I
Právo na reklamáciu služieb 

Ak spotrebiteľ zistil, že poskytnuté ubytovacie služby, resp. s nimi súvisiace služby majú vadu, má právo túto reklamovať. Ak spotrebiteľ zistil, že ubytovacia služba, ktorá bola poskytnutá, má vadu, musí uplatniť svoje právo u vedúceho prevádzky alebo u ním povereného zamestnanca bez zbytočného odkladu; jeho právo zanikne ak nebolo uplatnené do 6 mesiacov od poskytnutia služby. Spotrebiteľ pri uplatňovaní reklamácie predloží doklad o poskytnutých službách, doklad o zaplatení služieb, ktorých vadu reklamuje. 

Článok II
Zodpovednosť organizácie 

Ak spotrebiteľ uplatní právo zo zodpovednosť za vady služieb, je vedúci prevádzky, alebo ním poverený zamestnanec povinný po odbornom posúdení rozhodnúť o reklamácii ihneď. Ak nie je možné vybaviť reklamáciu ihneď alebo ju vedúci prevádzky alebo ním poverený zamestnanec nepovažuje za opodstatnenú, je povinný so spotrebiteľom spísať záznam o reklamácii. V zázname uvedie presné označenie služby a čas, kedy bola poskytnutá, vytknuté vady a požiadavku na vybavenie reklamácie. Kópiu záznamu dostane spotrebiteľ. Ak sa jedná o zložitý prípad, je povinný vedúci prevádzky rozhodnúť o reklamácii do 3 pracovných dní. Do tejto doby sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Prevádzkovateľ je povinný, ak reklamáciu neuzná do troch pracovných dní, nechať poskytovanú službu odborne posúdiť. Prevádzkovateľ je povinný na požiadanie orgánu dozoru zaslanie alebo výsledky odborného posúdenia preukázať. Ak spotrebiteľ nie je spokojný s vybavením reklamácie, môže uplatniť svoje právo na súde. 

Článok III
Neodstrániteľné vady poskytnutej služby 

Ubytovacie služby MBM Tatry, s.r.o., Nám. Sv. Egídia 114, 058 01 Poprad, Prevádzka : Doma u nás, Sobotské nám. 27, 058 01 Poprad – Sp. Sobota REKLAMAČNÝ PORIADOK- UBYTOVANIE Ak nie je možné vady technického charakteru na izbe pridelenej spotrebiteľovi odstrániť, a ak ubytovacie zariadenie nemôže poskytnúť spotrebiteľovi iné náhradné ubytovanie a izba bude prenajatá po dohode napriek takejto vade, má spotrebiteľ právo na

• primeranú zľavu z ceny izby,
• zrušenie zmluvy spravidla pred prenocovaním a na vrátenie peňazí, ak už bolo zaplatené

Článok IV
Lehoty na uplatnenie reklamácie 

Spotrebiteľ je povinný uplatniť reklamáciu bez zbytočného odkladu, najneskôr do konca záručnej lehoty. Tento reklamačný poriadok je platný od 01. 08.2021. 

O nás

Doma u nás. Navštívte náš krásny boutique hotel v Poprade – Spišskej Sobote. Adult friendly hotel vhodný pre páry i pre firemné akcie v komornej atmosfére. 

VOP

 

GDPR

 

Reklamačný poriadok

 

Alternatívne riešenie sporov

Facebook Instagram

Kontaktné údaje

Boutique hotel & spa Doma u nás ****
Sobotské námestie 27
058 01 Poprad Slovensko

 

MBM Tatry, s.r.o.
IČO:46476741, IČ DPH: SK2820005991
SK25 1111 0000 0012 5104 6008

 

Reštaurácia:
+421 948 690 390
doma@domaunas.sk

 

Ubytovanie:
+421 948 960 760
doma@domaunas.sk

Otváracie hodiny

Po-Ne 11:30 – 21:00

 

© Janiga Phos Graphein s.r.o.
Doma u nás
Spravovať Súhlas
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať {vendor_count} dodávateľov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Zobraziť predvoľby
{title} {title} {title}